Problems ?!? Ring US a bell !!!

…………………………………

UFFF 05/01/2009

Filed under: Uncategorized — ringusabell @ 9:19 PM

da, după cum aţi aflat nu ne-am calificat. ce trist,   ce tru..”mi-a cazut o insignă”. numai gândul mă face să oftez….  La inceput am ramas consternată. Facusem noi o statistică a interviului şi eram  cam 75 % că mergem mai departe, dar se vede ca soarta ,numită boardul 2,  nu a vrut… suspin… . Acum, intorc uşor capul peste umăr, doar uşor pentru că este incă recent şi orice miscare mă poate brusca impingîndu-ma in intrebări, dar in continuare voi  „muţumi mamei …, apoi mulţumesc tatei. şi tra-la-la”. Glumesc. Chiar mă bucur ce am obţinut până in momentul interviului ..a fost un experiment ,mai mult decât plăcut.

Later edit: Mă gândesc cum ar fi dacă…dacă ne calificam. hmmm… un client real, scenă pentru a ne prezenta campania..mă simt de parcă aş mânca lămâie după o pauza lungă..deja inghit: mă şi vedeam acolo, la Sala Parlamentului la Olimpiade. NU ÎNŢELEG! NU ÎNTELEG ! NU REUŞESC SĂ ÎNTELEG ( cine ştie, poate refuz să o fac) de ce am fost punctaţi aşa de puţin la gîndire strategică, în special, dar şi la celelalte! Nu cred că sunt singura care dorea ca emailul, care a incununat efortul depus de echipă să fie mai explicit, eventual să pună direct „sare pe rană  acolo şi pe dincolo ” . Tot ce ştiu este ca urmatoare incercare va trebui sa fiu mai vigilentă asupra … .

by cris

 

Lasă un răspuns

